7-20 Zhengzhou salvata di pioggia straordinariamente forte 2021-09-03

À 21:59 à a sera di u 19 di lugliu, l'Uffiziu Meteorologicu di Zhengzhou hà emessu un signalu d'avvertimentu di tempesta rossu, è in a matina di u 20 di lugliu, u direttore Li Ke Xing hà emessu almenu trè signali d'avvirtimentu di tempesta rossa in una fila."U 21 di lugliu à 3:00, a pruvincia di Henan hà decisu di elevà u nivellu di risposta d'urgenza di cuntrollu di inundazioni da Ⅱ à Ⅰ. U 23 di lugliu, Zhengzhou City hà decisu di calà u cuntrollu di inundazioni Ⅲ risposta d'emergenza à Ⅳ da 0:00 u 23 di lugliu.

Sapendu chì Henan hà bisognu di supportu à a prima volta, à 14:00 u 20 di lugliu, tutti i membri di u Lehui Optoelectronics Henan Project Center è tutti l'ingegneri tecnichi formanu una "squadra di salvezza Henan" è mobilizatu urgentemente 10 setti di picculu dragone biancu à u situ di salvezza. in piova forte.

U Centru di Prughjettu Henan hà urganizatu i gestori di prughjetti per affruntà à Zhengzhou urgentemente è cuntattate l'Uffiziu Municipale di Zhengzhou, a cumpagnia di energia è altre agenzie di u guvernu per rapportà a situazione.À u listessu tempu, u centru di u prughjettu da altre regioni di Lehui Optoelectronics hà urganizatu un numeru di travagliadori specializati in Henan.

U squadra di risposta d'urgenza di a sede di u dipartimentu di l'applicazioni di u produttu, sottu a dirigenza di u Signore Shine, hà furmatu un "squadra d'assaltu di salvezza di inundazioni" è andò in scena cù "PWP-1000" senza firmà.

sadada1

Dopu à a sede centrale hà stabilitu u "Gruppu di Supportu Henan" per a prima volta u 20 di lugliu è hà dispostu à implementà u primu batch di materiali di supportu "2 setti di EMP-3000, 6 setti di KLT-6180E è 10 setti di PWP-1000. "per sustene Henan.A sede poi hà emessu un ordine di rinfurzamentu transregionale è si riunì rapidamente per rinfurzà a squadra.

sadada2

Dopu avè ricivutu l'ordine, i centri di u prughjettu naziunale anu cuntinuatu à aumentà u numeru di u persunale finu à più di 10 persone in l'ultimi ghjorni, è à u stessu tempu, u grande equipamentu d'emergenza "EMP-3000", "KLT-6180E" è " PWP-1000" sò stati rinfurzati da i centri di prughjettu naziunale."PWP-1000" è più di 10 setti.Finu à avà, a prima squadra di supportu hè stata in Henan per 4 ghjorni è 3 notti, è a seconda squadra di supportu hè stata quì per 48 ore, è u numeru di sustenidori è l'equipaggiu di emergenza à grande scala cunnessu hè sempre in crescita.

sadada3
sadada4
sadada5
sadada6

Dopu chì l'equipaggiu d'emergenza ghjunghje in Henan, u supervisore di l'ingegnere di l'applicazione di u produttu raggruppa u persunale di supportu riunitu da tuttu u paese è esige l'ingegneri in ogni gruppu per furnisce in sicurezza l'equipaggiu d'emergenza à u locu di supportu necessariu è assiste in u supportu.

À 1:20 am u 25 di lugliu di u 2021, u sgiò Zhang Zhigang, Direttore Generale di State Grid, è i dirigenti pertinenti di State Grid anu visitatu u situ di salvezza di drenaje d'urgenza di Yixiao Shanshui District, chì era inundatu da l'acqua è l'interruzioni di energia causate da garage, è a sede hè stata implicata in u sustegnu

L'anzianu capu di prughjettu di Henan Project Center di l'uffiziu hà spiegatu in dettagliu i paràmetri di basa è i vantaghji funziunali di u "Little White Dragon", è Zhang hà ancu dumandatu in particulare cumu u "PWP-1000" hà travagliatu, cumu rifornà è altri dettagli. , è annunziò spessu à l'equipaggiu.

sadada7

Infine, u sgiò Zhang hà ricunnisciutu prufondamente i 18 setti di PWP-1000 è 28 tecnichi specialisti di serviziu di serviziu furniti da a sede centrale in Henan, hà purtatu incuragii è sustegnu à i culleghi chì eranu in turnu per 6 ghjorni è 6 notti in situ, è strinse cordialmente a manu cù u persunale di a sede.

Sicondu u dipartimentu di propaganda di u cumitatu di u partitu pruvinciale di Henan, da 18:00 à 0:00 u 18 di lugliu di u 2021, Zhengzhou hà avutu un raru prucessu di precipitazione forte sustinuta, a cità hà ricevutu forti precipitazioni, precipitazioni assai forti, precipitazione media cumulativa di 449 mm.21 di lugliu, u Sicritariu Generale di u Cumitatu Centrale di u CPC, u presidente, u presidente di a Cummissione Militare Centrale Xi Jinping hà datu struzzioni impurtanti nantu à u cuntrollu di inundazioni è u travagliu di succorsu di disastru.À 10:00 u 24 di lugliu di u 2021, a ripresa di l'operazione di e linee di autobus in a cità di Zhengzhou, a pruvincia di Henan, avia righjuntu 84%.à 13:00 u 22 di lugliu, l'indici di cuntrollu di inundazioni di Zhengzhou City hà decisu di calà u livellu di cuntrollu di inundazioni I risposta d'urgenza à livellu III.Versu 12:00 u 27 di lugliu, tutti i servizii di cumunicazione di a stazione di basa in tutta l'area di Zhengzhou (cumprese i conte suburbani) sò stati restaurati.

A 12:00 di u 2 d'Aostu di u 2021, 292 persone sò state uccise è 47 persone mancavanu in Zhengzhou, è u 2 d'Aostu, hè statu informatu chì u Cunsigliu di Statu avia creatu una squadra d'investigazione per investigà u pesu "7-20". tempesta in Zhengzhou, Pruvincia di Henan.


Tempu di Postu: Settembre-06-2021