Casi di salvezza d'emergenza chì Fuzhou Brighter hà participatu

2016/09/16

Cooperazione cù State Grid Xiamen Company per a riparazione d'urgenza

À l'arrivu di u Festival Mid-Autumn in 2016, u 14u tifone "Meranti" sbarcò in a zona custiera di Xiang 'an District, Xiamen City, Pruvincia di Fujian cù una magnitudine di 15. Hè disturbatu i celebrazioni di u Festival Mid-Autumn di u populu Fujian.Questu Mid-Autumn Festival, i Fujian anu passatu in a tempesta.

U tifone Meranti (in inglese: Typhoon Meranti, Codice Internaziunale: 1614) hè a 14a tempesta chjamata di a stagione di u Tifunu Pacificu 2016.

A 14:00 di u 10 di sittembri di u 2016, Meranti s'hè furmatu nantu à a superficia di l'oceanu di l'Oceanu Pacificu Nordu-Ovest. S'intensifica in una tempesta tropicale severa à 14:00 l'11 di settembre. un forte tifone à 8: 00, è un super tifone à 11: 00. Hè rinfurzatu à una intensità piccu di 70 m / s in a notte di u 13 di settembre. U 15 di settembre, hà toccu in a cità di Xiamen in a pruvincia di Fujian in Cina. cù venti massimi di 48 m/s. Si debilitatu à a depressione tropicale à 1700. Si dissipava in u Mari Giallu di a Cina in l'ora di u 16 di sittembri.

I danni causati da "Meranti" sò principarmenti in a regione di u Fujian miridiunali induve a pupulazione hè più cuncentrata, chì porta à inundazioni urbane, crollu di casa, danni à l'infrastruttura è interruzzione di l'energia idroelettrica è di a cumunicazione stradale.In particulare, u fornimentu di energia di Xiamen era basamente paralizatu è l'acqua hè stata tagliata.In Quanzhou è Zhangzhou, una grande zona di fallimentu di l'energia hà risultatu in perdite ecunomiche estremamente gravi. Sicondu e statistiche preliminari di l'indice di prevenzione è cuntrollu pruvinciali, da 21 am marti, 1.795.800 persone in 86 conte (zoni urbani) in u A pruvincia era stata affettata è 655 500 persone sò state evacuate. A causa di l'area larga affettata da u disastru, 18 persone sò morti è 11 persone mancanu, 86,7 mila ettari di culturi sò stati affettati, 40 mila ettari sò stati dannighjati è 10 mila ettari di culturi sò stati affettati. persu, è 18.323 case sò state distrutte. Perdite ecunomiche dirette totali di a pruvincia ammontavanu à 16,9 miliardi di yuan. U tifone Meranti hà abbattutu 650.000 alberi è dannu 17.907 case in a cità di Xiamen. Un totale di 28 persone sò stati ammazzati è 419 mancanti in u cuntinente. China.Taiwan hè statu ancu culpitu duramente da u tifone Meranti, chì sguassate in a parti miridiunali di l'isula, uccidendu duie persone.

"Meranti" hè ghjuntu cù una grande forza, è Fuzhou Brighter Electromechanical Co., Ltd Fujian Project Center hà cooperatu cù State Grid Power Department per caccià una quantità di apparecchi di illuminazione autoalimentati è apparecchi di illuminazione d'urgenza portatili è mobili per sustene a linea di fronte d'emergenza.

news

I primi forniture di illuminazione d'emergenza sò ghjunti pronti per a messa in cumissioni è messi in usu

news1
news2
news3

Sò i tecnichi chì cumandanu l'illuminazione frontale di u faro per assicurà chì u faro pò esse messu in opera in modu sicuru è efficace.

news4

I nostri tecnichi verificanu u grande faro di illuminazione chì deve esse aghjustatu è tiratu fora

news5
news6
news7

L'effettu di l'illuminazione notturna hè assai bonu, furnisce una illuminazione sufficiente per assicurà u travagliu di salvezza è sollievu senza problemi.


Tempu di post: 09-09-2021