Salvata d'urgenza di Fujian China

18-Maghju-2021

Da a notte di u 18 à u 19 di maghju di u 2015, i cunti di Qingliu è Ninghua di a Pruvincia di Fujian anu patitu una pioggia torrenziale cuntinua, cù una precipitazione massima di 366 millimetri.A piova torrenziale hà rumpitu u valore storicu estremu è si trasformò in una inundazione di una volta à u seculu.U staffu di serviziu di u centru di prughjettu Fujian di a nostra cumpagnia hà cuntattatu rapidamente a cumpagnia di energia lucale, cù l'equipaggiu di illuminazione d'urgenza precipitu à a scena per supportu.

20 a matina di u centru di cummandu di cuntrollu di inundazioni pruvinciali di fujian è di succorsu di siccità nantu à a tendenza di sviluppu di u regime di precipitazione, implementazione puntuale, trasferimentu puntu à puntu persunale di zona periculosa, guida è urganizazione, dipartimenti meteorologichi è idrologici in cunsultazione cù l'analisi di l'attuale situazione di inundazioni, studià u dispiegamentu di u prossimu tappa focus difensivu, dumanda secondu à u pianu intornu à a piena implementazione di misure di cuntrollu di inundazioni è sollievu di disastru, È fucalizza nantu à u surviglianza di duvere, prevenzione di disastru geologicu, dispatch di reservoir è altri trè travagliu chjave.

In fronte di forti precipitazioni, tutte e parte di Fujian anu iniziatu a risposta d'urgenza per u cuntrollu di l'inundazioni in u tempu è ùn hà risparmiatu nisun sforzu per salvà è furnisce l'aiutu di disastru. U 19, a cità di Sanming hà iniziatu a prevenzione di inundazioni Ⅱ risposta à livellu. Per Qingliu, Ninghua è altri lochi. U travagliu di prevenzione di piogge, a prevenzione pruvinciale è a guida di u puntu di Sanming City - à - puntu. À 3 ore di sera u 19, u secretariu generale ye shuangyu, membru di u cumitatu permanente di u cumitatu di u partitu provinciale di Fujian, è u vice guvernatore Chen rongkai, cumandante generale di fujian. agenzia pruvinciali di prevenzione è cuntrollu, ghjuntu a notte in qingliu è ninghua counties, chì hà patitu u più piovosa piovosa, à diretta work.From rescue inundazioni prima matina di u 18th, u Ninghua, Qingliu dui counties nantu à a basa di u dipartimentu meteorologicu, previsioni idrologica previsione, avvirtu prestu, in anticipu per urganizà l'evacuazione di i zoni bassu.

Emergency Rescue of Fujian China

Presa d'acqua di Qingliu Power Business Hall

Emergency Rescue of Fujian China1

U persunale di supportu tecnicu d'emergenza di a nostra cumpagnia in u situ di riparazione di a substazione

Emergency Rescue of Fujian China2

U persunale di a nostra cumpagnia opera l'attrezzatura di illuminazione autoalimentata, è l'illuminazione LED autoalimentata di bassa putenza hè assai pratica cù pocu rumore è alta luminosità in a riparazione di corsa interna di a substazione.

Emergency Rescue of Fujian China3

Inondazioni urbane in u conte di qingliu, pruvincia di fujian

Emergency Rescue of Fujian China4

A lampa di travagliu universale hè adsorbita nantu à u switchgear per l'illuminazione fissa

Emergency Rescue of Fujian China5

Situ di riparazione d'urgenza di a stazione di distribuzione di energia sotterranea di Yonghui Supermarket in Ninghua City


Tempu di post: 22-ghjugnu-2021