Generatore di torre di luce brevettatu innovativu KLT-6180E-K-TYP

1.6 (1)

Autocaricamentu è alta mobilità

KLT-6180E-K-TYP hè cuncepitu per i pickups di riparazione utilizati da e cumpagnie di energia in un gran numaru, è pò purtari direttamente a scatula standard di carica di pickup di riparazione per ghjunghje à i siti di riparazione più estremi chì u pickup pò guidà;vene cun un sistema patentatu di "pivot point" di carica è scaricamentu elettricu, attraversu quale pò esse caricatu o scaricatu in 180 seconde.Pò riduce assai a preparazione di partenza è u tempu di trasferimentu, mentre chì nisun altru equipaggiu di elevazione sustene è seguite, veloce, efficiente, sicuru è ecunomicu.

                                                              

Sistema di fonte di luce hibrida speciale di emergenza di illuminazione principale

U sistema di illuminazione principale include un set di lampada di alogenuri metallici 1000W, un set di lampade di sodiu 1000W d'alta pressione;2 serie di proiettori LED da 350 W.U sistema di illuminazione assorbe l'esperienza di l'usu di l'illuminazione in riferimentu à parechje emergenze maiò, apposta cuncepitu per l'emergenza, cunsiderendu cumplettamente l'ambiente operativu speciale d'emergenza per assicurà u megliu usu di u situ di l'utilizatori.

                                                              

Fari di ricerca

 

Vice illuminazione 3 × 500W searchlight d'alta putenza, cù un bracket d'atterrissimu di searchlight ben cuncepitu, pudete aghjustà l'angolo di irradiazione, quandu 3 set di proiettori irradiate a listessa pusizione, a distanza di irradiazione di 1500m, sopratuttu adattatu per e linee di trasmissione / torri in croce. -operazioni di linea di ferrovia / autostrada, riparazioni anti-tifuni di linee di trasmissione, ricerca è salvezza di u situ di salvezza è altre usu in situ.

                                                              

Siti adattati apposta

1. linee di trasmissione / torri in u situ di u funziunamentu di a linea di ferruvia / autostrada più clienti

2. linea di trasmissioni anti-typhoon riparà

3. Rescue site search and rescue

                                                              

Descrizzione di l'usu di Searchlight

1.6 (3)

Facilità l'usu di u situ quandu a distribuzione di più punti di u funziunamentu, u tifone "Lichima", Wenzhou pole power collapsed in gran numaru, per via di u mudellu di basi di ogni faro solu un searchlight, u numeru di searchlights per stu situ particulare ùn hè micca abbastanza , cusì chjamatu trè faro per finisce cù successu u travagliu di riparazione;cusì u sviluppu di KLT-6180E-K-TYP per risolve tali prublemi (u stessu situ di travagliu hà più di un puntu di funziunamentu), ogni bracket di searchlight cù un design intelligente face chì u searchlight pò esse 360 ​​° per aghjustà l'angolo di illuminazione, per ottene. 1 faro pò compie 3 à 4 luci di a superficia operativa.

                                                              

Disegnu di u polu di luce

1.6 (4)

Cunfigurazione di l'illuminazione

Aduttà un palo di luce pneumatica cum'è palu di elevazione, altezza di elevazione 7 metri

Features

L'altezza di 7 metri hè per a cunsiderazione di u cuntrollu di u pesu è a resistenza di u ventu di u faro, è a mobilità hè scelta trà i dui di l'altezza di elevazione è a mobilità di u faro.

U mutivu di sceglie u polu di luce pneumatica hè l'applicazione matura, struttura simplice è affidabile è bona stabilità.

1.6 (2)

Proiettore à longa distanza d'alta putenza

Features

Distanza di illuminazione finu à 500 metri o più, soprattuttu adattatu per a ricerca di u situ d'emergenza è salvata è operazioni di linea d'alta tensione.

Cum'è un grande faro, deve fà sia vicinu sia luntanu, per adattà à l'ambienti di u situ più cumplessu.Questa hè una cunfigurazione di illuminazione caratteristica aghjuntu dopu chì a cumpagnia hà participatu à u situ reale per parechje volte per riassume l'esperienza.


Tempu di pubblicazione: 07-Jan-2022