Poyang Rescue

Quandu unu partitu hè in guai, tutti i partiti sustegnu, Poyang, Jiangxi pruvincia hè affruntà a vita è a morte in a timpesta, a nostra cumpagnia Shenzhen Lehui Optoelectronics Co,.Ltd.

2020/07/07 Jiangxi Poyang Una pioggia torrenziale hà spazzatu a cità di u lavu da l'11:00 di u 4 di lugliu, tutte e strade principali è secundarie anu gradi diversi di infiltrazione d'acqua, è ci sò ancu grandi acqua in e case di i residenti o i magazzini longu a strada.

Davanti à a situazione severa di a lotta è di salvezza di inundazioni, a cumpagnia hà lanciatu u pianu di lotta è di salvezza di inundazioni, è a squadra di salvezza d'urgenza si precipitò in e zone seriamente affettate per inizià u travagliu di salvezza è sparghje urgentemente i materiali di salvezza in e zone affettate.

Poyang Rescue (5)
Poyang Rescue (3)

Stu equipamentu hè a serie SPIDER-MAN di torre di luce mobile alta motorizzata LB6180E-DISCOVERY, chì hè sviluppata è prodotta da a nostra cumpagnia indipindente.In ordine per compie stu pruduttu torre di luce, a nostra cumpagnia cuncintrau i so risorsi vantaghji è istituì u gruppu di sviluppu Spider-man, chì hà pigliatu un annu per superà e difficultà.Avemu aduttatu 10 setti di piani per verificà u pruduttu prima è dopu, è infine u cumpletu.

Carica di faro tradiziunale richiede l'usu di grandi gru o carrelli elevatori per compie a carica, gru o carrelli elevatori deve seguità u camion à u situ di emergenza per compie l'usu di scaricamentu, u tempu di carica è scaricamentu longu cunsuma ancu assai risorse umane è finanziarie."Spider-man" vene cun un "pivot point" patentatu sistema di carica è scaricamentu elettricu, utilizendu una piccula pickup truck loading, attraversu u sistema pò esse cumpletu in 180 seconde per carricà o scaricate u veiculu.Pò riduce significativamente a preparazione di a partenza è u tempu di trasferimentu, mentre chì nisun altru equipaggiu di elevazione sustene è seguite, veloce, efficiente, sicuru, ecunomicu, risparmià assai tempu per u salvata.

Poyang Rescue (2)
Poyang-Rescue-(4)

Finu à l'11: 00 u 7 di lugliu, u livellu di l'acqua di a Stazione Hukou hè di 20,02 metri, l'area di u corpu di l'acqua di u Lavu Poyang rompe più di 4050 chilometri quadrati.
In i ghjorni à vene, piogge forti cuntinueghjanu in a mità di u fiumu Yangtze, u più altu livellu di l'acqua di a stazione di Hukou hè prevista per esse sopra à 21 metri quist'annu, è u piccu di l'area di u corpu di l'acqua di u lavu Poyang pò ghjunghje à più di 4250 quadrati. chilometri.

Dopu à cinque ghjorni è cinque notti di lotta dura, da a matina di u 18 di lugliu, a violazione di a diga di u Poyang County Zhongzhou hè stata chjusa cù successu.Daretu à questu, ci hè u travagliu duru di salvezza di dike "lighter".Dopu avè cunnisciutu u disastru seriu in u conte di Poyang, Shenzhen Donghui Optoelectronics Co.,Ltd.hà mandatu una squadra di emergenza è decine di grandi torri di illuminazione à u situ di salvezza di Poyang in tempu, pioggia o sole.E grande torre di illuminazione furnisce un forte sustegnu per l'operazione di salvezza cuntinua in Zhongzhou di notte.


Tempu di Postu: Mar-05-2021