Rescue rapidu, u tempu hè a vita - 6.24 Sichuan Mao County landslide

U 24 di ghjugnu, u ghjurnalista hà amparatu da u dipartimentu di propaganda di u County di Maoxian chì versu 6:00 oghje, un colapsu di altu livellu di una muntagna hè accadutu in u novu paese di mulinu di Maoxian County, pruvucannu u fiumu à bluccà 2 chilometri è intarrà più di 100 persone.U cuntatu hà lanciatu urgentemente un livellu Ⅰ mega risicu di disastru geologicu è risposta d'emergenza di disastru.Hè infurmatu chì u disastru hè accadutu in Maoxi Town, Maoxian folded new mill village, a quantità di colapsu di a muntagna ùn pò esse stimata per u mumentu, ma u disastru hà causatu u fiumu bluccatu 2 chilometri, più di 40 famiglie è più di 100 persone. sò stati intarrati.

Sichuan Aba uffiziu di emergenza statali hà dettu, mao county prima volta à urganizà più di 400 e forze di salvezza di persone, e forze di salvezza attuale anu precipitatu à a scena per assemblà in standby.A causa di l'immensa quantità di colapsu è u cuntinuu rotulamentu di e rocce, u salvamentu era assai difficiule.A nostra cumpagnia hè stata infurmata di u disastru è hà cuntattatu u centru di u prughjettu di a nostra cumpagnia in a pruvincia di Sichuan per a prima volta, dumandendu di creà una squadra di salvezza d'urgenza in u più brevi tempu pussibule cù a cumpagnia di alimentazione di Sichuan per andà in u situ di colapsu in Fuxi. Town, Mao County, per aiutà a cumpagnia di alimentazione di emergenza è furnisce un supportu di illuminazione d'emergenza per fà a nostra parte in u salvata di l'area di disastru.

newsimg

In u salvamentu, a nostra cumpagnia furnisce una torre di luce mobile in serie Spider-man.Questa torre di luce mobile cunvene è efficiente hè u pruduttu stella di a nostra cumpagnia perchè hè alimentata da benzina è hà caratteristiche di carica rapida è di carica rapida.

U "Spider-man" hè pensatu per i pickups di riparazione utilizati da e cumpagnie d'energia in gran numaru.Puderà trasportà direttamente a scatula di carica standard di a camionetta di riparazione è ghjunghje rapidamente à u locu di riparazione più estremu chì a camionetta pò guidà.

In cunfrontu cù u faru tradiziunale, deve esse trasportatu da grandi camioni cù mobili, flessibili, attraversu i forti, bassi requisiti per e cundizioni stradali, in linea cù i regulamenti di u trafficu è altre caratteristiche, in a squadra di salvezza d'emergenza d'emergenza pò seguità a velocità più veloce per ghjunghje à a strada. locu designatu.

U "spider-man" vene cun un sistema patentatu di carica è scaricamentu elettricu "pivot point", per mezu di quale a carica o scaricamentu pò esse cumpletata in 180 seconde.Pò riduce significativamente a preparazione di partenza è u tempu di trasferimentu, mentre chì nisun altru equipamentu di elevazione sustene è seguita, veloce, efficiente, sicuru è ecunomicu.

A carica di faro tradiziunale richiede l'usu di grandi gru o carrelli elevatori per compie a carica, grue o carrelli elevatori duveranu seguità u camion à u situ d'urgenza per scaricà, u tempu di caricamentu longu è scaricamentu cunsuma ancu assai risorse di manpower è materiali.A funzione di carica è scaricamentu veloce di u sistema di carica è scaricamentu "puntu pivot".


Tempu di post: 24-ghjugnu-2017