Shenzhen Bright Landslide Rescue Emergency

U 12-20 Shenzhen landslide si riferisce à u landslide chì hè accadutu à 11:40 am u 20 dicembre 2015 in Hengtaiyu Industrial Park, Phoenix Community, Guangming New District, Shenzhen, Guangdong Province.U disastru di terra cupria una superficie di circa 380.000 metri quatratu, pruvucannu à 33 edifizii per esse intarrati o dannu à varii gradi, è da 6:00 pm di u 21 di dicembre di u 2015, u numeru tutale di persone perse per via di u disastru era aumentatu à 91, cumpresi 59 omi è 32 donne.

Dopu à l'inchiesta, hè statu trovu chì una frana hè accadutu in Shenzhen Guangming New Area Liuxi Industrial Park, chì hè stata ghjudicata per esse u risultatu di una fuga di pipeline dannighjata è di una splusione in u gasdudu di gasu vicinu da Ovest à Est vicinu à l'Ovest-à. -Gadu di gasu est, risultatu in l'esplosione di a stazione di benzina è u colapsu di 20 piante cù vittime enormi.A perdita ecunomica diretta era più di 880 milioni di RMB.I nostri tecnichi d'urgenza anu mandatu u primu batch di materiali di illuminazione à a scena in u dopu meziornu di u ghjornu di l'accidentu.

news805 (1)
Cummissione rapida è installazione dopu chì a luminaria hè mandata in u situ

news805 (3)
Cumandante situ meeting-Quick-loading tent light

news805 (2)
Illumina a strada per chì e truppe di salvezza si movenu

news805 (4)
Set di distribuzione di illuminazione d'emergenza installatu in a tenda

news805 (5)
Per facilità l'operazione notturna di l'escavatori, i nostri proiettori LED d'alta putenza sò installati nantu à l'edificazioni alti attaccati à u situ di travagliu.

news805 (6)
U nostru persunale tecnicu per a stallazione di u brigata di u focu di luci di tenda rapida

news805 (7)
U situ di illuminazione di terra di scavazioni

news805 (8)
Proiettori LED installati nantu à u tettu di l'edificiu per lampà a luce à a superficia di scavà

news805 (9)

U situ hà stallatu un gran numaru di lampi di illuminazione d'urgenza, u situ di aiutu dun illuminatu cum'è a luce di u ghjornu, per assicurà chì u travagliu di salvezza di una Hepatitis H principia efficace senza stop.


Tempu di Postu: Aug-05-2021