Tifonu "Soudelor" Fuzhou, Putian Emergency Repair

Lugliu-4-2021

Super Typhoon Soudelor (International No. 1513) hè u 13esimu ciclone tropicale chjamatu di a stagione di tifoni Pacificu 2015 è u sicondu ciclone tropicale più forte in l'acque glubale in 2015. U nome "Soudelor" hè statu furnitu da Micronesia è significa u capu legendariu di l'isula. di Pohnpei.

"Soudelor" hè statu generatu in l'Oceanu Pacificu norduvestu à 20:00 u 30 di lugliu, è gradualmente rinfurzatu in intensità, è hà cuminciatu à rinfurzà rapidamente u 2 d'Aostu, rinfurzendu in un super tifone u 3 d'Aostu, dopu avè righjuntu a so intensità massima di più di 17 (68 m/s);in a prima matina di l'8 d'aostu, cù una forza di ventu massima di 15 (50 m / s) vicinu à u centru, hà fattu terra in a cità di Hualien, a pruvincia di Taiwan, è di novu in a cità di Putian, a pruvincia di Fujian, à 22:00 u listessu. notte cù a forza massima di u ventu 12 (33m / s) vicinu à u centru, si debilita gradualmente dopu à l'ingressu à l'internu, si debilita à una depressione tropicale u 9 d'Aostu, è trasfurmendu in un ciclone temperatu à 17:00 u 10 d'Aostu.

"Soudelor" in a pruvincia di Taiwan di a Cina hà purtatu una forte pioggia è u ventu hà causatu disrupzioni generalizati di l'alimentazione, è ancu almenu 8 morti è 420 feriti;China orientali per via di a precipitazione di una volta in un seculu hà purtatu à inundazioni è frane, almenu 26 persone persu a so vita è perdite ecunomiche dirette di decine di miliardi di yuan.

U tifone "Soudelor" hà colpitu a costa sud-est di a Cina è e zone vicine, Fujian, Zhejiang, Jiangxi, Anhui, e strutture di rete di energia elettrica sò state severamente dannighjate, 10 kV è sopra linee accumulate 3.345 interruzioni (Fujian 2796, Zhejiang 440, Jiangxi 86, Anhui 23), di quali , 500 kV lines 3, 220 kV lines 39, 110 kV lines 54, 35 kV lines 30, 10 kV lines 3219, fora di l'area di stazione di distribuzione di serviziu 82099, 458,7 milioni di utilizatori.

Typhoon Soudelor Fuzhou, Putian Emergency Repair

A rete elettrica Putian più severamente dannata di Fujian

Typhoon Soudelor Fuzhou, Putian Emergency Repair1

I nostri tecnichi preparanu lampade è lanterne in u situ di prima linea in Putian

Typhoon Soudelor Fuzhou, Putian Emergency Repair2

Cooperazione cù u persunale di riparazione d'urgenza per riparà a reta di distribuzione

Typhoon Soudelor Fuzhou, Putian Emergency Repair3

Sollevamentu notturnu di pali di utilità in situ

Typhoon Soudelor Fuzhou, Putian Emergency Repair4

U nostru persunale di serviziu hà mandatu a luce à u situ di riparazione d'urgenza in u distrittu Yan Ning di Putian Hanjiang

Typhoon Soudelor Fuzhou, Putian Emergency Repair5

Riparazione di trasformatore publicu di l'area di a stazione - bastone di travagliu LED

Typhoon Soudelor Fuzhou, Putian Emergency Repair6

I nostri tecnichi in situ

Typhoon Soudelor Fuzhou, Putian Emergency Repair7

A causa di l'interruzione di energia, u persunale di riparazione hà utilizatu a luce universale per carricà u telefuninu per assicurà una cumunicazione fluida


Tempu di Postu: Jul-03-2021